2010-ben adtuk be növekedési pályázatunkat .(L.C.M) akkor még a lábatlani cementgyár és a vörös-iszap eltüntetése projekt keretében.
A projekt lényege a 15 millió tonna vörös-iszap feldolgozása,cement formájában,autópályák illetve kerékpárutak létrehozásához.
7-Lábatlant elkerülő autópálya támogatása (Dömös híd-Esztergom-Lábatlan-Almásfüzitő-M1)ezzel egyidejűleg kamionok kitiltása.
11-es út--12-es út összekötése híddal,stb részletek L.C.M.
3-Kerékpárút a Duna-parton(Zovard kerékpárút az L.C.M. 2010-es terve)
Ami történt a FIDESZ javaslatára:Esztergom Suzuki-Bajna-Bicske-M1(amit nem igazán használnak) és az M100-M10-M0 összekötésének terve.A Suzuki továbbra is a 10-es utat használja a MAHARTLOG-al egyetemben(Nyerges-Lábatlan)
Nézzük miért válik sürgőssé az L.C.M. autópálya terve:
1-SUZUKI-TOYOTA
A Suzuki átvesz saját kínálatába két Toyota típust – a Corolla kombit és a RAV4-est – így kiegészülhet felfelé a döntően kompakt, és kisebb autókból álló paletta. Ezen
hogy a Suzuki felhasználhatja a Toyota előrehaladott fejlesztéseit a hibrid és elektromos hajtások terén, míg a Suzuki által fejlesztett modern motorokat a Toyota építheti majd be kis és kompakt autóiba. Ezen felül közösen fejlesztik az önvezető technológiájukat, így mind a két gyártó irdatlan költségeket spórol meg.
2-SK BATTERY-TORAY
Még több kamion átmenő forgalom,amihez jön az új polgármesterek terve(max 40 km városon,falun belül)
El lehet dönteni melyik autópálya terve sikeresebb FIDESZ vagy L.C.M.?